ZAKRES STANDARDOWYCH DZIAŁAŃ AGENCJI PRZY ORGANIZOWANIU KONFERENCJI PRASOWEJ
Przygotowanie listy dziennikarzy z danej branży.
Opracowanie tekstu zaproszenia dziennikarzy.
Rozesłanie zaproszeń.
Indywidualny kontakt z każdym zaproszonym dziennikarzem w celu potwierdzenia jego udziału w konferencji.
Dostarczenie zaproszonym dziennikarzom materiałów dot. Tematu przed terminem konferencji.
Przygotowanie miejsca na konferencję oraz małego poczęstunku.
Przygotowanie materiałów prasowych na konferencję - na podstawie materiałów dostarczonych przez klienta i ew. napisanie krótkiego tekstu streszczającego.
Przygotowanie identyfikatorów i tabliczek z nazwiskami dla gospodarzy konferencji.
Zapewnienie podstawowego sprzętu nagłaśniającego.
Przywitanie dziennikarzy, sporządzenie listy obecnych, rozdanie materiałów prasowych i ew. gadżetów.
Pełnienie funkcji moderatora dyskusji tzn. przedstawienie obecnych na konferencji, określenie zasad przebiegu konferencji.
Pilotowanie indywidualnych kontaktów poszczególnych dziennikarzy z uczestnikami konferencji.
Monitoring tzn. dostarczenie klientowi wszystkich opublikowanych po konferencji prasowej materiałów (artykuły, wywiady, informacje).
Doskonała organizacja biura i recepcji, zapięte na ostatni guzik działania logistyczne, najlepszy sprzęt multimedialny i szanujący ludzką wytrzymałość scenariusz oraz świetna zabawa na zakończenie to warunki udanej konferencji czy szkolenia. Konferencje i szkolenia to bardzo wymagająca forma imprezy firmowej, przy której niezbędne jest duże doświadczenie i wiedza o organizacji imprez.